۷ مهر ۱۴۰۳، ۹:۱۳

امام جمعه موقت کاشان:

جنایت‌های اسرائیل در لبنان و فلسطین از سر ضعف است

جنایت‌های اسرائیل در لبنان و فلسطین از سر ضعف است

کاشان - امام جمعه موقت کاشان گفت: جنایت‌های رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین از سر ضعف و ناتوانی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسلامی تبار در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه نظام استکبار در مقابل ملت و نظام جمهوری اسلامی در جنگ نظامی شکست خورده اند، اظهار داشت: به همین دلیل آنها رو به جنگ فرهنگی آورده اند که باید با اسلحه بصیرت به جنگ فرهنگی با غرب رفت.

وی با اشاره به اینکه مبارزه در جنگ فرهنگی سخت است، ابراز داشت: در جنگ فرهنگی دشمن حرفش را از طریق دوست نادان می زند و از این رو باید با بصیرت در این جنگ با دشمن مبارزه کرد.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه دشمن در دفاع مقدس از ایران شکست خورد، تصریح کرد: در منطقه هم دشمن صهیونیستی و نظام سلطه از جبهه مقاومت شکست خوردند و از این رو رژیم صهیونیستی هم اکنون رو به کشتار مردم لبنان و فلسطین آورده است.

وی با بیان اینکه جنایت های رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین از سر ضعف است، گفت: ملت های مسلمان باید استقلال داشته باشند و مقاومت کنند و در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی ساکت نباشند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تبار با اشاره به اینکه گروه های مقاومت مثل انصار الله و حزب الله دشمن را به التماس انداخته اند، افزود: امروز می بینم که در دانشگاه های کشورهای غربی و آمریکا از مقاومت فلسطین حمایت می کنند و این نشان می دهد که پیام انقلاب به جهان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز پیام انقلاب توسط خون شهدا به دنیا صادر شده است، خاطرنشان کرد: مقاومت اسلامی در منطقه به هیچ وجه دست از حمایت مردم فلسطین بر نمی‌دارد و این حمایت تا نابودی رژیم اشغالگر قدس ادامه دارد.

کد خبر 6238390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha